Najczęściej zadawane pytania



Czy muszę tę aplikację instalować?

Nie ma takiej potrzeby.
Webaplikacja Menu Manager działa na bazie przeglądarki internetowej, dostępnej bezpłatnie na smartfonach, tabletach i komputerach.

Czy przeglądanie udostępnionych menu wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania?

Nie.
Do przeglądania udostępnionych ofert menu jak i wysyłania zapytań wystarczy przeglądarka internetowa.

Jakie są ograniczenia 31-to dniowej wersji bezpłatnej?

Nie ma ograniczeń.
Dostępna jest pełna funkcjonalność aplikacji.

Nie udało się przetestować w 31 dni. Czy można ten okres przedłużyć?

Jak najbardziej.
Proszę do nas napisać w tej sprawie na adres kontakt@menumanager.pl .

Czy mogę przerwać subskrypcję później?

Tak. W każdym momencie można przerwać subskrypcję.
Po opłaceniu abonamentu konto staje się w pełni aktywne na opłacony okres.

Jakie metody płatności akceptujecie?

Za pośrednictwem PayU.
Przelewem na rachunek bankowy.

Kiedy powinienem zapłacić?

Najlepiej przed upływen daty ważności konta.
Data widoczna jest w ustawieniach konta.

Czy mogę zapłacić z góry za pół roku lub cały rok?

Tak. Proszę skontaktować się w tej sprawie na adres kontakt@menumanager.pl .

Co z moimi danymi gdy konto jest nieopłacone?

W tym okresie po zalogowaniu dostęp jest tylko do ustawień konta.
Po opłaceniu przedłużenia konta od razu przywracana jest aktywność konta.

Zacznij od miesięcznego bezpłatnego okresu próbnego

Karta kredytowa nie jest wymagana do rejestracji.
Jeżeli potrzebujesz więcej czasu na wypróbowanie - napisz kontakt@menumanager.pl